Nov 14, 2016

Da sam ja opozicija...








































piše: Miljan Kovač
Da sam ja opozicija, nakon najave Diktatora u pokušaju da će da vrši upis „Crnu knjigu“, ja bih prekinuo sve kontakte s Diktatorom i režimom..
Da sam ja opozicija:
-Proglasio bih bojkot Narodne skupštine, tako što bi svaki poslanik opozicije došao ispred skupštine, tako da se vidi da nije „tetki otišao  po lek“, već da je došao da Diktatoru u pokušaju i njegovim pokušajima kaže da im je „odzvonilo“.
-Pozvao bih građane na građansku neposlušnost- da ne plaćaju poreze, rtv pretplatu Javnom sr.nju RTRS-u, ne plaćaju struju, da bojkotuju sve što je pod  ingerencijom kupljenom voljom papaka izabrane Vlade RS...
-Pozvao bih studente da bojkotuju nastavu, roditelje da ne šalju djecu u školu...
-Odveo narod na raskrsnice, puteve autoputeve, podijelio im sendviče i žute trake i blokirao saobraćaj..
-Blokirao sve granične prelaze da lopovi ne pobjegnu iz zemlje i postavio žute trake na kojima piše: „Zatvoreno zbog pljačke“!
-Stavio  bih žutu traku oko nadlaktice i pozvao građane, hiljade građana, da isto učine pa odemo  do Javnog RTV sr.anja  i uručimo otkaze onima koji nas za naše pare lažu i vrijeđaju zdrav razum po diktatu Diktatora u pokušaju.
-Pozvao bih časne policajce da i oni stave žute trake i zajedno sa nama i sa svojim prijateljima komšijama rođacima, hiljadama građana koje smo pozvali da nam se pridruže prošetao do one velike staklene zgrade. U tu zgradu su ugrađene desetine, ili stotine miliona maraka, naših para, pa bih zamolio građane da budu pažljivi  sa kamenčićima jer za svako to staklo je guljena koža sa leđa sirotinje.
-Ušli bi i objasnili gospođi i gospodi, što tamo sjede, da su naše i one čizme bijele što su njima slikala.  Naše su i one udobne fotelje i skupe pepeljareu koje tresu skupe cigare, kupljene našim parama.  Uručio bih im crvene kartone i rekao da sa sobm mogu da povedu samo svoje papke, iako su i njih našim parama kupili.
-Da sam ja opozicija, otišli bi svi zajedno sa žutim trakama oko mišica, mi i hiljade građana za nama pravo u našu Palatu Republike.  Otišli bi da pitamo diktatora u pokušaju gdje mu je ta „Crna knjiga“ pa da se sami upišemo!? Šteta da on ne troši svoju olovku trebaće mu da piše memoare temo gdje ćemo da ga smjestimo zajedno sa gospođom i gospodom iz one naše zgrade na kojoj nismo ni staklo polupali, ako već nismo morali.
-Da  sam ja opozicija ne bih formirao „Vladu u sjenci“, Izašao bih iz sjenke i uzeo stvari u svoje ruke!

  Eto prosto da prostije biti ne može, ali...

Ali nisam ja opozicija, a nisu ni ovi što kažu da jesu...


P.S. Imam ja žutu traku i još ponešto... ako se neko ipak sjeti da je opozicija, nek' samo pozove...